- Ülesanded 1. Kilpkonna programm (Logo - https://turtleacademy.com/learn.php)
- Ülesanded 2. Teksti kuvamine ekraanil ja arvutamine (print, tehtemärgid jm)
- Ülesanded 3. Kasutaja käest vastuse (sisendi) ootamine - input
- Ülesanded 4. Codecademy, kodutööd
1.tunni teooria ja ülesanded: http://progeme.blogspot.com.ee/p/ulesanded-1tund.html
Tundides tehtud koodinäited ja muud tunnis kasutatud materjalid http://kat-lin.planet.ee/python/
Tundides tehtud koodinäited ja muud tunnis kasutatud materjalid http://kat-lin.planet.ee/python/
2. tund. Teooria ja ülesanded
- Ülesanded 1. Kordamine, https://kahoot.it ja Codecademy koduülesande tagasiside
- Ülesanded 2. Andmetüübid, reavahetus, muutujad, kommentaarid, tehted, märgid
- Ülesanded 3. Kilpkonna programm Pythonis - täienda programmi
- Ülesanded 4. Kilpkonna programm - koodi analüüsimine
- Ülesanded 5. tkinter graafika - joonistamine
- Kodutööd
2.tunni teooria ja ülesanded: http://progeme.blogspot.com.ee/p/ulesanded-2-tund.html
Tundides tehtud koodinäited ja muud tunnis kasutatud materjalid http://kat-lin.planet.ee/python/
3. tund. Teooria ja ülesanded
- Kordamine, koduülesande tagasiside
- Ülesanded 1. Graafika tkinteris.
- Ülesanded 2-3. Tingimuslaused.
- Ülesanded 4. Tingimuslaused ja loogika
- Kodutööd
Tundides tehtud koodinäited ja muud tunnis kasutatud materjalid http://kat-lin.planet.ee/python/
4. tund. Teooria ja ülesanded
- Kordamine, vaatame koos üle raskemad koduülesanded, vajadusel lahendame koos
- Ülesanded 1. Tingimuslausete (if-else) ja loogikatehete (and, or) kordamine Scratchi näitel
- Ülesanded 2. "Kilpkonna" graafika Pythonis - turtle
- Ülesanded 3. Kilpkonn ja while-tsükkel Pythonis
- Kodutööd
4. tunni teooria ja ülesanded: http://progeme.blogspot.com.ee/p/teooria-ja-ulesanded-4-tund.html
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar