Tundide teooria ja ülesanded

  • Ülesanded 1. Kilpkonna programm (Logo - https://turtleacademy.com/learn.php)
  • Ülesanded 2. Teksti kuvamine ekraanil ja arvutamine (print, tehtemärgid jm)
  • Ülesanded 3. Kasutaja käest vastuse (sisendi) ootamine - input 
  • Ülesanded 4. Codecademy, kodutööd
1.tunni teooria ja ülesanded: http://progeme.blogspot.com.ee/p/ulesanded-1tund.html
Tundides tehtud koodinäited ja muud tunnis kasutatud materjalid http://kat-lin.planet.ee/python/



2. tund. Teooria ja ülesanded
  • Ülesanded 1. Kordamine, https://kahoot.it ja Codecademy koduülesande tagasiside
  • Ülesanded 2. Andmetüübid, reavahetus, muutujad, kommentaarid, tehted, märgid
  • Ülesanded 3. Kilpkonna programm Pythonis - täienda programmi
  • Ülesanded 4. Kilpkonna programm - koodi analüüsimine
  • Ülesanded 5. tkinter graafika - joonistamine
  • Kodutööd

2.tunni teooria ja ülesanded: http://progeme.blogspot.com.ee/p/ulesanded-2-tund.html
Tundides tehtud koodinäited ja muud tunnis kasutatud materjalid http://kat-lin.planet.ee/python/



3. tund. Teooria ja ülesanded
  • Kordamine, koduülesande tagasiside
  • Ülesanded 1. Graafika tkinteris.
  • Ülesanded 2-3. Tingimuslaused.
  • Ülesanded 4. Tingimuslaused ja loogika
  • Kodutööd
3. tunni teooria ja ülesanded: http://progeme.blogspot.com.ee/p/ulesanded-tund-3.html
Tundides tehtud koodinäited ja muud tunnis kasutatud materjalid http://kat-lin.planet.ee/python/



4. tund. Teooria ja ülesanded

  • Kordamine, vaatame koos üle raskemad koduülesanded, vajadusel lahendame koos
  • Ülesanded 1. Tingimuslausete (if-else) ja loogikatehete (and, or) kordamine Scratchi näitel
  • Ülesanded 2. "Kilpkonna" graafika Pythonis - turtle
  • Ülesanded 3. Kilpkonn ja while-tsükkel Pythonis
  • Kodutööd

4. tunni teooria ja ülesanded: http://progeme.blogspot.com.ee/p/teooria-ja-ulesanded-4-tund.html





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar